Home / Linkpagina

Linkpagina

linkpagina_VAA_130x80Graag attenderen wij u op andere websites die mogelijk voor u interessant kunnen zijn wanneer u (ook) belangstelling heeft voor de Vereniging Akropolis Amsterdam. Per link is een kleine beschrijving van de website te lezen. Aan de rechterkant is een overzicht van directe linkjes per categorie.

Humanisme

Humanistisch Verbond
Uitgangspunt van het Verbond is dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen handelen maar daarnaast ook medeverantwoordelijkheid heeft voor de omgeving en voor anderen. Het Verbond maakt zich sterk voor waarden als zelfbeschikking, gelijke behandeling en verdraagzaamheid. Daarbij staat de keuzevrijheid van individuen en eigen verantwoordelijkheid centraal.
humanistische canon_VAA
Humanistisch Canon
De Humanistische Canon geeft een overzicht van de geschiedenis en de actualiteit van het humanisme. Het is een inspiratiebron om te lezen en te onderzoeken. De Canon biedt de helpende hand als u kennis wilt nemen van het ontstaan en de ontwikkeling van de humanistische stroming in de samenleving.
humanistische alliantie_VAA
Humanistische Alliantie
De Humanistische Alliantie is een vereniging van humanistische organisaties. Tot de direct georganiseerde achterban behoren leden, medewerkers, vrijwilligers en abonnees op tijdschriften. De totale ongeorganiseerde achterban telt volgens onafhankelijk onderzoek minstens 1 miljoen ‘humanisten’, waaronder atheïsten, agnosten, vrijdenkers, religieus humanisten en Alevieten.
vereniging humanitas_VAA
Vereniging Humanitas
Humanitas is er voor mensen die het even niet in hun eentje redden. Ze vinden steun in een van onze meer dan 700 activiteiten, variërend van maatjescontacten bij inburgering tot het doorbreken van eenzaamheid. En van opvoedingsondersteuning tot rouwverwerking.
vereniging humanitas amsterdam_VAA
Vereniging Humanitas afdeling Amsterdam
Jaarlijks geven de ruim 700 vrijwilligers van de afdeling Amsterdam en Diemen de deelnemers het zelfvertrouwen terug dat ze nodig hebben om op eigen kracht iets aan hun situatie te veranderen.
*Wij hebben nog veel vrijwilligers nodig, bijvoorbeeld voor Vriendschappelijk Huisbezoek.
stichting humanitas rotterdam_VAA
Stichting Humanitas Rotterdam
Stichting Humanitas is actief in Rotterdam, Spijkenisse en Capelle aan den IJssel op het gebied van zorg, welzijn, huisvesting en dienstverlening.
Humanitas onderscheidt zich van andere zorgaanbieders en welzijnsinstellingen door haar aanpak, haar benadering van cliënten, de werkwijze van haar personeel en de inrichting van haar gebouwen.

disclaimer: alle informatie op deze webpagina is bedoeld voor persoonlijk gebruik. De verstrekte informatie kan aan veranderingen onderhevig zijn. Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vereniging-akropolis-amsterdam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de sites waar naar toe wordt gelinkt.